Dział reklamacji

NAPRAWY

Szanowny Kliencie,

Jeśli Twój zegarek Timex nie działa poprawnie, prosimy o sprawdzenie, czy w instrukcji obsługi nie znajduje się rozwiązanie, dotyczące ustawień bądź regulacji zegarka.

Jeśli w instrukcji nie znajdziesz potrzebnych informacji, prosimy o niezwłoczne przekazanie zegarka do serwisu Timex.

  1. Jeśli zdecydujesz się samodzielnie wypełnić zgłoszenie reklamacji/naprawy, skorzystaj z formularza.
    Dzięki temu będziesz mógł śledzić status reklamacji, wpisując na stronie obslugaklienta.timex.pl numer reklamacji oraz adres e-mail.

    Po wypełnieniu formularza wygenerowane zostanie zgłoszenie w formacie pdf. Prosimy o wydrukowanie i dołączenie EGZEMPLARZA DLA TIMEX GROUP POLSKA do przesyłki z zegarkiem. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania zgłoszenia, prosimy o umieszczenie numeru reklamacji w paczce lub w kopercie.

    Numer reklamacji to ciąg znaków (cyfr i liter) w postaci np.: „3140423d-a04e”.

  2. Prześlij zegarek do serwisu Timex:

    - za pośrednictwem sklepu, w którym był zakupiony. Prosimy wówczas o załączenie do zegarka dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. Sprzedawca przyjmie reklamację, skieruje ją do serwisu centralnego Timex i poinformuje o dalszych działaniach związanych z realizacją reklamacji.
    Ważne: Jeśli wypełniłeś wcześniej formularz zgłoszeniowy, prosimy o przekazanie sprzedawcy druku zgłoszenia lub numeru reklamacji.

     

    - lub bezpośrednio, przesyłając albo osobiście dostarczając zegarek pod adres:

    Serwis Centralny Timex
    Kopernik Office Buildings E
    Al. Jerozolimskie 172
    02-486 Warszawa

    Zapraszamy w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00.

  3. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób zapakowania przesyłki, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu, oraz na skompletowanie wszystkich niezbędnych elementów:

- kompletnego reklamowanego produktu

- wypełnionej karty gwarancyjnej z pieczątką punktu sprzedaży – w przypadku reklamacji na podstawie gwarancji;

- wydruku zgłoszenia (EGZEMPLARZ DLA TIMEX GROUP POLSKA) lub numeru reklamacji – w przypadku samodzielnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego.

 

Jeśli nie wypełniłeś formularza zgłoszeniowego, prosimy o załączenie:

- dokładnego opisu uszkodzenia,

- okoliczności powstania wady, itp,

- adresu, na który zegarek ma zostać odesłany,

- numeru telefonu,

- adresu e-mail.

 

Twój zegarek zostanie naprawiony w serwisie centralnym Timex i odesłany na wskazany adres, w najkrótszym możliwym terminie. Jeżeli naprawa będzie tego wymagała, nasi pracownicy skontaktują się z Tobą, dlatego prosimy o podanie aktualnego adresu e-mail i numeru telefonu.

W przypadku napraw płatnych do kosztów naprawy oraz ewentualnej ekspertyzy dodane zostaną koszty odesłania zegarka w wysokości 20 zł (na terytorium Polski). W przypadku wysyłek za granicę koszty będą ustalane indywidualnie.

Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres: serwis@timex.pl